سخنان رهبر رهبر پای صندوق رای!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 89

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 766
:: بازدید سال : 3329
:: بازدید کلی : 59297
نویسنده : گمنام
دو شنبه 15 اسفند 1390

 


حضرت آیت الله خامنه ای در شعبه شماره 110 انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق انداختند.

 

رهبر معظم انقلاب با حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس نهم، با تقدیر از زحمات برگزار کنندگان این انتخابات، در پاسخ به سوالی که توصیه ایشان را به مردم جویا می شد، فرمودند: همان توصیه همیشگی را دارم. معتقدم حضور در انتخابات یک وظیفه برای ما و یک حق متعلق به ما است. باید از این حق استفاده کنیم تا این وظیفه را انجام دهیم.

مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را به انجام فریضه نماز تشبیه کرده و ادامه دادند:همان طور که نماز اول وقت پرفضیلت است؛ حضور در انتخابات نیز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد، فضیلتش بیشتر است. بر اساس یک نگاه عقلایی هم الان که اول وقت روز جمعه است، وقتی این کار انجام شود؛ فکر انسان اسوده است که این کار را انجام داده است. برخلاف اخر وقت که صندوق ها شلوغ است و این نگرانی ذهنی وجود دارد که کی بروم و دغدغه عدم توفیق حضور در انتخابات وجود دارد.

آیت الله خامنه ای تاکید کردند: بهتر است که مردم همین اول وقت بیایند و به هر 30 نفر رای دهند . مردم با احساسی بین خود و خدای متعال در انتخابات شرکت کنند و قصدشان خالص باشد.

 

 

 

 

ایشان در پاسخ به سوال دیگری که اهمیت حضور در این دوره از انتخابات را جویا می شد نیز فرمودند: همیشه انتخابات حائز اهمیت و تعیین کننده است و نشانه حقیقت در کشور ما است که برای دوستان و دشمنان ما اهمیت دارد. هرگاه این خصوصیت بیشتر باشد، اهمیت هم بیشتر است.

مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه 33 سال از پیروزی انقلاب گذشته است، افزودند: ملت ما در طول این زمان عزم راسخی در حرکت مستقیم برای ادامه راه انقلاب داشتند.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه «اشتولوم علیه ملت ما زیاد است»، فرمودند: قدرت های استکباری شکست خورده با هیاهو می خواهند خودشان را از تکو تا نیاندازند و با بحث های تحریم و حقوق بشر و ... علیه ایران جنجال های زیادی راه انداخته اند که با تهدید زبانیو لفظی علیه ملت ایران همراه است. از این رو ملت ایران جایگاه حساس تری دارد.

ایشان در خاتمه فرمودند: از این رو هرچه ملت ایران بیشتر پای صندوق های رای بیایند، مفیدتر است. هرچه حضور مردم با شور و نشاط و انگیزه بیشتر همراه باشد برای آبرو و حفظ امنیت کشور مفیدتر است. 



:: موضوعات مرتبط: انتخابات مجلس نهم , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات مجلس نهم , بیانات رهبر , آیت الله خامنه ای , بیانات رهبر در مورد انتخابات مجلس نهم , سخن رهیر در مورد انتخابات مجلس نهم , بیانات رهبری راجع به انتخابات مجلس نهم , سخنان رهبری راجع به به انتخابات مجلس نهم , آیت الله خامنه ای پای صندوق رای , رهبر پای صندوق رای , انتخابات ,
:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه